Witaj w Pay4Play, Zaloguj się lub Zarejestruj

Koszyk: produktów

Kontakt

Dane adresowe:
Pay4Play Sp. z o.o.
ul. Szarotek 2
43-190 Mikołów
NIP: 954-278-61-54
Konto bankowe: ING Bank Śląski
Nr rachunku:
70 1050 1399 1000 0090 3179 6379

FAQ - pytania i odpowiedzi

W jakich godzinach mogę kontaktować się z handlowcami?
Pracujemy w godzinach 8.30 – 16.30 od poniedziałku do piątku.

Czy jest możliwość uzyskania szczegółowych na temat interesującego mnie produktu?
Tak, aby otrzymać szczegółowe informacje na temat danego produktu (np. czy panel przedni do określonego modelu jest w komplecie z szybką) należy skontaktować się z naszymi handlowcami (numery telefonów dostępne w zakładce „Handlowcy” widocznym u góry strony).

Czy każdy produkt, który widnieje na Waszej stronie jest dostępny?
Każdy produkt ma podgląd na aktualny stan magazynowy. Symbolizują go kropki, widoczne obok ceny brutto. Poniżej przedstawiamy legendę: Trzy szare kropki- brak produktu na magazynie Jedna czerwona kropka- mała ilość produktu na magazynie Dwie żółte kropki- średnia ilość produktu na magazynie Trzy zielone kropki – duża ilość produktu na magazynie

Czy można zamówić produkt, którego kolor lub model jest niedostępny na stronie?
Na stronie sklepu znajdują się aktualne stany produktów. Jeśli przy jakimś produkcie widnieją trzy szare kropki produkt jest na chwilę obecną niedostępny w magazynie. Towary w naszym sklepie są na bieżąco aktualizowane, istnieje zatem szansa, iż w niedalekiej przyszłości brakujący produkt będzie dostępny w sprzedaży.

Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówionego towaru?
Istnieje taka możliwość przy zamówieniu powyżej 200zł netto. Prosimy o kontakt ze swoim handlowcem w celu ustalenia godziny odbioru paczki.

Do której godziny maksymalnie mogę składać zamówienia za pobraniem, tak aby paczka została wysłana tego samego dnia?
Jeśli zamówienie wpłynie do godziny 14.00 to paczka zostanie nadana w tym samym dniu.

Jeśli dziś złożyłem zamówienie na Waszej stronie to kiedy zostanie zrealizowane?
Jest to zależne od tego jaki wybrany został sposób zapłaty za dany towar. Zamówienia złożone do godziny 14:00 wysyłamy tego samego dnia – w przypadku przesyłek pobraniowych lub w ciągu 24 godzin od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.

Ile wynosi czas przesyłki towaru?
Standardowo jest to ok. 24 h (na terenie kraju) od momentu wyjścia towaru z magazynu czyli przekazania paczki kurierowi. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt iż jest to uzależnione od wielu czynników na które nie mamy wpływu i czas ten ulec może zmianie.

W jakich godzinach kurier doręczy mi przesyłkę?
Niestety, nie mamy wpływu na godziny dostarczenia przesyłki. Zależy to od działania firmy kurierskiej DPD w określonym rejonie.

Jaki jest numer konta firmowego na które należy wpłacać pieniądze za zamówienia?
Time4gsm Krystyna Kulikowska
ul. Równoległa 23
43-155 Bieruń
NIP: 646-189-51-85
Konto bankowe: mBank - BreBank S.A.
Nr rachunku: 69 1870 1045 2078 1279 8951 0001


W jaki sposób realizowane są reklamacje?
Aby zgłosić reklamację należy wypełnić formularz reklamacyjny znajdujący się na stronie internetowej. Po wypełnieniu formularza, reklamowany towar należy odesłać na adres firmy: Time4gsm Krystyna Kulikowska
ul. Równoległa 23
43-155 Bieruń
NIP: 646-189-51-85


Kto pokrywa koszty przesyłki reklamacyjnej?
Koszty przesyłki reklamacyjnej (od klienta do naszej firmy) zawsze pokrywa klient. Koszty ponownego odesłania towaru do klienta są po stronie firmy Pro-link.